Oliko Bermudan kolmion "Lento-19" kohtalona ehkä staattinen sähkö, joka sai koneet sulamaan ilmassa?
Bermudan kolmio on asia, mikä on kiehtonut sekä pelottanut ihmisiä vuosisatojen ajan, ja yhtenä parhaista todisteista tästä ilmiöstä pidetään “Lento-19”-tapausta, missä viisi laivaston Grumman TBF “Avenger”-torpedokonetta ja 13 miehistöön kuuluvaa sekä yksi etsintöihin osallistunut Martin Mariner-lentovene katosivat Joulukuun 5. päivänä vuonna 1945. Tuota lentokoneiden eriaikaista katoamista pidetään sikäli erikoisena, että tuo lentovene oli lähtenyt etsimään tuota laivuetta, jonka yhden koneen miehistöstä puuttui yksi henkilö, joka ei jostain syystä lähtenyt tuona päivänä tehtävään. Kun kyseistä tapausta analysoidaan, niin erittäin tärkeitä yksityiskohtia ilmenee noista radion välityksellä jaetuista viesteistä, jotka lentue lähetti tukikohtaansa.
Niissä on sitten ne kaikki “UFO-sieppausten” sekä Bermudan kolmio-tarinoiden kulmakiveksi muodostuneet tarinat yllättävästä sumusta, kompassien sekoamisesta sekä ohjainten jäykistymisestä, mikä panee miettimään, että kyseessä olisi ehkä jonkinlainen sähköinen ilmiö, joka voisi olla esimerkiksi staattisella sähköllä varautunut pilvi, jonka synty voisi aiheutua esimerkiksi vedenalaisesta vulkaanista. Tuossa mallissa vulkaani eli vedenalainen tulivuori sylkee hohkakiveä eli tulikuumaa vulkaanista pölyä, niin että se nousee pilviin asti. Ja tuolla pilvessä oleva suihkuvirtaus saa aikaan sen, että pölyhiukkaset sitten alkavat kehittää staattista sähköä pyöriessään pilven keskellä.
Se miten nuo hiukkaset pääsevät nousemaan niin korkealle johtuu siitä, että ne ovat tulikuumia. Tämä kova kuumuus aiheuttaa sen, että vesi irtoaa niiden pinnasta, jolloin nuo hiukkaset ovat itse-asiassa kuivia tuhka-hiukkasia, ja ehkä tuo saari olisi sitten nouseva vulkaanisen pölyn patsas. Kun lentokone lentää tuollaiseen staattisella sähköllä varautuneeseen pilveen, niin siihen saattaa iskeä useita salamoita, jotka saattavat hajottaa hydraulisia osia, tai magnetisoida rautapitoisia kappaleita.
Tuolloin tämä ohjaus tietenkin muuttuu jäykäksi, ja jos konetta ympäröi silloin voimakas sähköinen ilmiö kuten magneettikenttä, niin se saa nuo kompassit sekoamaan. Ja kuten tiedämme, niin silloin koneen rungon ympärille saattaa muodostua valokaaria, jotka saavat sitten ehkä polttoaineen räjähtämään. Tai sitten tuohon pilveen olisi suunnattu valtavan voimakas radioaalto, joka olisi saattanut aiheuttaa voimakkaan plasman muodostumisen. Plasma on ionisoitunutta kaasua, joka hohtaa pimeässä, ja esimerkiksi vesipisara voi muuttua “pallosalamaksi’ eli hohtavaksi plasma-palloksi, joka seuraa lentokonetta, jos se on varautunut vastakkaisella sähkövarauksella, kuin mitä plasmapallon ionit ovat.
Itseasiassa plasmaattisella pallolla on aina sekä pohjois- että etelänapa, jolloin staattisesti varautunut lentokone voi ikään kuin vetää tuota palloa puoleensa. Ja jos lentoryhmä olisi sitten lentänyt tuollaiseen vulkaanisesta purkauksesta syntyvään pilveen, niin lentäjät eivät ole ehkä tajunneet sitä, että vaikka tuo pilvi olisi viattoman näköinen, niin se olisi hyvin tiheä. Ja jos kyseessä olisi merenpohjassa tapahtuva rakopurkaus, jonka pituus voi olla satoja kilometrejä, niin silloin lentäjät ovat voineet menettää suuntavaiston ja kadota tuonne pilveen, ja alkoivat lentää ympyrää tuollaisen plasmapallon ympärillä.
Mikään ei ilmakehässä kuitenkaan estä esimerkiksi kokonaisen pilven muuttumista plasmaksi, ja tuollainen sähköisesti varautunut pilvi voi muutenkin olla erittäin kirkas, jolloin lentäjät eivät ehkä erota sitä auringosta, vaan alkavat sitten kiertää tuota pilveä, kun he yrittävät suunnistaa auringon mukaan. Tässä kuitenkin voin sanoa, että tuo “Lento-19”-tapaus on vielä nykyäänkin hämärän peitossa, ja kun mietitään sitä, mikä tapauksesta tekee niin kiehtovan, on juuri se, että kukaan ei tuolloin ollut nähnyt mitään sen ihmeellisempää pilveä tai vulkaanista toimintaa kuin yleensäkään. Toisten ihmisten mukaan tuo lentue joutui keskelle sähkömagneettista tornadoa, tai hyvin lähelle tuollaista ilmiötä, joka saattaa olla joko luonnollinen.
Luonnollisessa mallissa tuollaisen magneettisen tornadon saa aikaan vulkaani, joka sylkee taivaalle rautapitoista tuhkaa, joka sitten alkaa ilmpyörteen ansiosta pyöriä, jolloin syntyy samanlainen ilmiö, kuin mitä “Die Glocken” tapauksessa syntyisi, jos tuo koje mikä kehittää nostovoimansa vastakkaisiin suuntiin pyörivien rengasmaisten magneettien avulla. Ja tuo sitten varmaan saa aikaan sen, että joidenkin ihmisten mielestä tuo lentue joutui UFO-sieppauksen kohteeksi, jonka takana oli joko Pentagon tai humanoidit, jotka tulevat “Zeta Reticulista”. Jos kyseessä on oikeasti pieleen mennyt asekoe, niin silloin kyseessä saattaa olla ase, joka perustuu yksinkertaisesti kahteen samaa aallonpituutta käyttävään tutkaan, joiden lähettämät radiosäteet laitetaan leikkaamaan ilmassa samassa kohdassa, johon syntyy valokaari.
Tapaus olisi ollut yksinkertaisesti sellainen, että Pentagon olisi kokeillut välineitä, joilla se ajatteli houkutella esimerkiksi Neuvostoliiton lentokoneita ansaan. Siihen olisi saattanut kuulua voimakkaita pystysuunnassa olevia magneettikenttiä, joiden tarkoitus olisi ohjata vastapuolen lentokoneita väärään suuntaan. Samoin noiden koneiden tuhoaminen olisi sitten tapahtunut samaan pisteeseen “X”-kirjaimen muodossa suunnattujen radioaaltojen avulla, ja ehkä joku sitten vain unohti laittaa lapun tuon konsolin päälle.
Tämän jälkeen tutkaupseeri olisi luullut laitteistoa tutkaksi ja käynnistänyt sen. Ehkä osa noista laitteista olisi sijoitettu “Loran-laitteiden” kanssa samaan huoneeseen, ja jos niissä ei ollut lappua päällä, niin silloin voisi tapahtumien kulku olla sellainen, että laivasto olisi kokeillut tuota magneettikentän muodostamaa pilaria, joka olisi toiminut kuten oletettu oli. Sitten laivaston olisi vain pitänyt käynnistää “Loran-laite”, jolla sitten nuo koneet olisi voitu paikantaa. Ja ehkä noissa koneissa oli sitten kauko-ohjattavat transponderit, joilla ne voidaan tuossa tilanteessa tunnistaa.
Kun laivaston suuntimo-aseman mies sitten käynnisti nuo laitteet, niin hän ei ehkä tajunnut käyttävänsä asetta, ja sitten nuo koneet vain räjähtivät valtavan voimakkaan radiosignaalin voimasta, ja valokaaret polttivat sitten nuo koneet olemattomiin. Ja ehkä sitten tuo Martin Marinerin tapaus aiheutui, siitä kun kone pyysi paikantamaan itsensä sekä samalla alkoi mitata “Loran-signaalia”, jolloin sitten taas tapahtui tuo kammottava erehdys. Tuossa kokeessa näet testataan laitteiden kalibrointia, ja silloin koneen omaa paikkatietoa verrataan suuntima-asemien antamiin tietoihin.
Koneen operaattorin sitten pyytäessä “ristimerkkiä”, jotta operaattori saattoi verrata kartalla olevia oletus-tietoja todellisiin tietoihin, niin silloin tietenkin olisi saattanut “pamahtaa”, jos valokaari olisi syttynyt tuon koneen kohdalla.. Eli tämä sitten varmaan olisi aika hyvä selitys tälle tapaukselle, joka on pitänyt yllä ihmisten uskoa Bermudan kolmioon ja sen outoihin tapahtumiin.
https://pimeakronikka.blogspot.fi/
https://pimeakronikka.blogspot.fi/
Comments
Post a Comment