Showing posts with label hitler. Show all posts
Showing posts with label hitler. Show all posts

Friday, September 23, 2016

Mannerheim sekä natsien osallistuminen talvisotaan.

Carl Gustav Emil Mannerheim
(1867-1951)

Mannerheim ei halunnut natseja Suomeen edes talvisodan päivinä, koska pelkäsi heidän propagandaansa, jolla nuo miehet olisivat voineet syventää suomalaisen yhteiskunnan sisäistä eripuraa, kun he olisivat levittäneet ajatuksiaan maamme väestön keskuudessa. Natsien propaganda oli erittäin tehokasta, sekä se perustui kansallisten vähemmistöjen "erioikeuksien" paisutteluun, ja samalla tuo propaganda vetosi nimen omaan kouluttamattomiin henkilöihin, joilla oli huono itsetunto. Mannerheimille natsit olivat muutenkin kiusallisia kumppaneita, vaikka Suomi tarvitsi Saksan sotakoneita, niin tuolle aatteelle ei maastamme tuolloin löytynyt kovin paljoa kannattajia.

Tai ainakaan Mannerheim ja monet muut asevoimiemme sekä teollisuutemme vaikuttajista eivät tuota Hitleriläisyyttä nähneet kovin hyvänä asiana. Syynä saattoi olla sellainen asia, että natsipropaganda kohdistui lähes aina vähemmistöihin, joilla oli huomattavaa omaisuutta. Ja Mannerheim oli erittäin varakas ruotsinkieliseen sukuun kuulunut mies, joten hän käsitti ehkä että nuo ruskeapaitaiset kansankiihottajat olisivat itseasiassa käyttäneet hänen kaltaisiaan ihmisiä aseenaan, kun he olisivat luoneet eripuraa suomalaisten pariin. Ja tuota eripuraa olisi Hitler voinut hyödyntää, jos hän olisi halunnut valloittaa Suomen, ja käyttää aluettamme esimerkiksi operaatio Barbarossan tukikohtana, kun hän olisi sitten hyökännyt Neuvostoliittoon saadakseen sen luonnonvarat kuten öljylähteet sekä metallikaivokset käyttöönsä.

Eli natsien jylisevä musiikki sekä mahtipontiset paraatit ja yhtenäinen uniformu loivat noille henkilöille vahvan yhteenkuuluvuuden tunteen, missä he saivat tuntea olevansa osa "suurta suunnitelmaa". Suomeen kohdistuva natsipropagada voisi kuulua, että "miksi enemmistön pitää opetella vähemmistön kieltä", mikä kuitenkaan ei ollut Suomessa mikään suuri onnistuminen. Näet maamme suurin vähemmistö sattui olemaan ruotsinkieliset ihmiset, ja Mannerheim oli itsekin ruotsinkielinen.

Ja myöskään suomenruotsalaisiin kohdentuva propaganda ei varmasti ollut myöskään ruotsin valtiolle mieleinen asia, ja monilla natsijohtajilla oli hiukan salattavaa omissa suhteissaan ruotsalaisiin liikemiehiin, eli monet natsit olivat avanneet pankkitilejä ruotsalaisiin pankkeihin, jonne he sitten olivat ohjanneet juutalaisilta takavarikoitua omaisuutta. Samoin saksalaiset natsipuolueen virkailijat pitivät joskus palavereja Ruotsissa, jotta GESTAPO ei heitä pystyisi valvomaan. Ja tunnetuin noista kokouksista lienee se, missä liikemies Hjalmar Schacht ja joukko liikemiehiä sekä Adolf Hitler keskustelivat natsipuolueen ja liike-elämän suhteista Hitlerin valtaannousun jälkeen.

Mutta kuitenkin muitakin tapaamisia järjestettiin ruotsalaisten sekä saksalaisten liikemiesten sekä talousministeriön tai RSHA:n Amt. II. eli Turvallisuuspalvelun talous-ja finanssiosaston edustajien kesken, ja joissakin tapaamisissa oli ehkä mainittu juutalaisten tuhoamisesta, ja jos tuo suunnitelma olisi vuotanut asiaankuulumattomille tahoille, olisi tuo vuotaja joutunut varmasti surmatuksi. Se että oliko tuollaista mainintaa tehty, on kuitenkin vain arvailujen varassa. Mutta kuitenkin esimerkiksi joukko korkeita natsivirkailijoita oli siirtänyt juutalaisten omaisuutta omille pankkitileilleen, ja se olisi varmasti aiheuttanut ongelmia GESTAPO:n kanssa. Se että noita kokouksia pidettiin ruotsissa oli varmasti herättänyt ruotsin valtion huomiota, ja osassa noista tapaamisista olisi ehkä voinut olla suomalaisia sijoittajia mukana.

Se että Hitler oli määrännyt kaiken juutalaisen omaisuuden takavarikkoon varmasti kiinnosti monia, ja kun puhutaan ruotsalaisten suhteesta NSDAP:hen, niin ainakin jotkut ruotsalaiset liikemiehet kanavoivat tuolle puolueelle rahallista tukea sen "taistelun aikana", ja tuo tuki saattoi merkitä esimerkiksi tuntuvia helpotuksia materiaalikustannuksiin. Eli oikeutta valmistaa ruotsalaisia tuotteita keskitysleireillä, mutta käyttikö ruotsalainen teollisuus tuota mahdollista oikeutta hyödyntää saksalaista vankityövoimaa on kuitenkin jäänyt selvittämättä. Kuitenkin se että Suomi olisi kääntynyt kansallissosialistiseksi valtioksi ei varmaan olisi liike-elämän sekä armeijan ja kulttuurielämän johtoa miellyttänyt, ja esimerkiksi Gummerus ei ehkä aivan varmasti olisi ollut natsien ystävä, jos he olisivat alkaneet uhkailla suomenruotsalaisia väkivallalla. Ja muutenkin Suomessa natsiaate koettiin hieman vieraana asiana.

hkimmo.blogspot.fi

Tuesday, August 16, 2016

Miksi tiettyjä kirjoja ei saa lainata kukaan muu kuin se, jolla on siihen hyvät perustelut?



Pasewalkin mielisairaala
Kuva I

Tässä kirjoituksessa termi "koulu" tarkoittaa myös aikuisoppilaitoksia, eli en tässä tapauksessa tarkoita mitään erityistä oppilaitosta, vaan niputan kaikki peruskoulut, lukiot, ammattikoulut sekä yliopistot saman termin alle, niin silloin minun ei tarvitse muistella kaiken maailman ikärajoja tai muita ohjeita, jotka liittyvät aineiston hankintaan.  Kun puhutaan kouluista sekä niiden johtamisesta, niin joissakin oppilaitoksissa on esimerkiksi kirjoja kielletty jostain ihmeellisestä syystä.

Kyseessä ei juuri koskaan ole ollut kovaa pornografiaa sisältänyt kirja, joita yleensäkin on kirjastoissakin vaikea lainata. Eli tällaisia kirjoja ei juuri koskaan ole edes harkittu hankittavaksi koulujen  kirjastoihin, niiden melkoisen arkaluonteisuuden takia, ja ne saa jokainen halukas sitten lainata yleisestä kirjastosta, jos vain ikä riittää, koska joissain maissa tällaista aineistoa koskee ikäraja. Syy noiden kirjojen kieltämiseen koulujen kirjastoista on monesti se, että niitä ei ole lainattu, koska ihmiset pelkäävät sitä, että joku heille alkaa sitten tuosta aukoa päätään.
Dr. Prof. Edmund Forster
(1878-1933)

Mutta sitten on kirjoja, joita ei saa lainata kuin henkilö, jolla on tähän aineistoon lupa. Ja tuollaisia kirjoja ovat usein sellaiset psykologian sekä kasvatutieteen tutkimukset, joissa käsitellään sitä, miten ihmisestä tulee esimerkiksi massamurhaaja, ja yksi alan kirjoista on eräiden aikansa parhaiden psykiatrien kirjoittama loistava teos "Making a monster", joka käsittelee Adolf Hitlerin saamaa psykoterapiaa, jolla oli ilmeisesti jotenkin ratkaiseva osuus hänen seuraavissa elämänvaiheissaan, jotka johtivat miljoonien ihmisten kuolemaan. Kirjaa ei pidä sekoittaa opukseen nimeltään "Making Adolf Hitler, joka on melko helposti saatavissa netistä. Joidenkin lähteiden mukaan Hitlerin viha juutalaisia kohtaan johtui siitä, että Forster oli muka juutalainen, mutta itse en tätä kyllä usko, koska vastuullisesti toimineella lääkärillä kuten Forster ei ollut mitään syytä kertoa uskonnollista kantaansa potilaalleen. 

Syy miksi Hitler oli hoidettavana Pasewalkin mielisairaalassa vuonna 1917 johtui siitä, että hän sai ikään kuin shokkikohtauksen seurauksena tilapäisen sokeuden. Syytä tähän sokeuteen etsittiin nimen omaan Pasewalkissa, missä Dr. Forster käytti häneen tavallista terapiaa, missä potilaan kanssa ollaan himmeässä huoneessa ja häntä rauhoitetaan, mutta kävikö Forster sitten jossain vaiheessa ulkona, ja sitten Hitler piestiin sillä välin jonkun vääpelin toimesta? Sitä millainen esimies Hitler itse oli ei koskaan olla käyty missään läpi, mutta tuo hakkaaja on saattanut olla joku Hitlerin simputtama mies, mutta siitä, että oliko hänen ryhmässään sotamiehiä ei olla kerrottu. Jos joku on sitten piessyt Hitlerin tuossa terapiahuoneessa, niin silloin hän on osittain vastuussa holocaustista sekä Toisen Maailmansodan syttymisestä. 

Tai ehkä joku sitten oli esiintynyt juutalaisena lääkärinä nimeltään Forster ja piessyt Hitlerin tai katkonut hänen kätensä. Oli miten oli, niin se mitä Pasewalkissa tapahtui sai sitten aikaan sen, että Hitler muuttui lopullisesti hirviöksi, jolle mikään ei riittänyt. Toki hänelle sattui niin ikävästi, että kyseisen miehen lapsuus oli melko kamala, ja hän sitten oli sotilasarvoltaan korpraali, joka ei koskaan päässyt lomille.  Mutta kuten tiedämme, niin korpraaleilla on sikäli ikävä tapa toimia, että he ovat sitten sotamiehille aivan sitä, mitä simputtaja voi olla. Eli jos Hitler on jatkuvasti simputtanut alaisiaan sekä tehnyt heistä ilmoituksia, ja komentanut heidän varusteitaan itselleen, niin silloin saattaa olla niin, että joku alainen on sitten suuttunut. Tai Hitlerin syntymäpaikka Itävallassa on aiheuttanut sitten ongelmia tuolla Saksan armeijassa. Eli oliko Hitler saanut kotimaassaan kuolemantuomion sotilaskarkuruudesta, kun niin oli pelästynyt?

Eli kuten varmaan arvaatte, miksi noita kirjoja ei saa lainata kuka hyvänsä? Se johtuu siitä, että kukaan ei saa luoda hirviötä uudestaan. Noiden kirjojen sekä raporttien perusteella voidaan luoda vastaava tilanne sekä elinolosuhteet, kuin mitä tuolle hirviölle järjestettiin, ja jos hänen elämänsä ikään kuin kopioidaan jonkun toisen henkilön elämään, niin silloin saattaa edessämme seisoa uusi Adolf Hitler. Ja noiden raporttien rajoitetulla lukijakunnalla yritetään estää uusien hitlerien synty. 
Dr. Karl Kroner
(1878-1954)

Nämä miehet eivät muuten kovin vaarallisia ole, elleivät he saa sitten jotain valtion korkeaa virkaa tai puoluetta ympärilleen, jolloin tilanne muuttuu äärettömän vaaralliseksi. Yleensä ihmiset pitävät noita henkilöitä lähinnä joteenkin naurettavina, ja niin pidettiin tuota pieniviiksistä miestä, joka kiljui fanaattisesti antisemitististä tekstiä, jota höystettiin välillä karjumalla sanaa "lebensraum" eli elintila, mikä tarkoitti sitten sitä, että Saksa tarvitsi uusia alueita tai hyvitystä Versaillesin rauhasta. Adolf Hitlerillä sekä Saddam Husseinilla on paljon yhteistä, eli heidän politiikkansa muistuttavat toisiaan, vaikka viiksien koossa on hiukan eroa.

Eli oliko joku sitten lukenut tuon kirjan "making a monster" ja tehnyt jonkinlaisen kasvatustieteellisen kokeen tuon oman väiteensä mukaan Tikritistä kotoisin olevan miehen kanssa? Eli tietenkin voidaan ajatella, että jotkut imaamit tai mullahit ovat luoneet oman "Adolf Hitlerin" noiden hänestä tehtyjen psykoanalyysien sekä  Pasewalkin valtion mielisairaalan ylilääkärien  Dr.prof.  Edmund  Forsterin ja Dr. Karl Kronerin muistiinpanojen ja hänen nuoruudestaan peräisin olevien dokumenttien perusteella. Eli lähtikö tuo aikoinaan vuonna 1933 Saksasta kadonnut raportti todellisuudessa esimerkiksi brittien vakoojien mukana kohti arabiaa, missä se ehkä kopioitiin. Joidenkin lähteiden mukaan "Making a Monster" todellisuudessa on Adolf Hitlerin kanssa työskennelleiden psykiatrien kirjoittamien hoitoraporttien puhtaaksi kirjoitettu versio.

pseudotiedetta.blogspot.fi

Tuesday, June 28, 2016

Hitlerin synkkä salaisuus: kuolemanleirit Sobibor,Treblinka, Majdanek, sekä Belzec


Tässä sitten ovat arkeologit palanneet WAFFEN SS:n synkimpään salaisuuteen eli kuolemanleireille, jotka olivat kammottavan AKTION REINHARD:in toimeenpanopaikkoja. Tuon murhaohjelman johtajana toimi SS-kenraali (Oberguppenführer) Odilo Globocnik, joka toimi Lvovin kaupungin SS- ja poliisikomentajana. Hänet tunnetaan myös nimellä "Notorius". Niiden luonteesta kertoo se, että vain 60 vankia selvisi Sobiborista hengissä. Toisin kuin Auschwitzin kaltaiset työ- sekä kokoamisleirit, niin näiden leirien tarkoitus oli yksinkertaisesti vain surmata vankeja mahdollisimman tehokkaasti, eli siitä johtui niiden nimi "kuolemanleirit". Niiden nimi on aina puolaksi, ja nämä laitokset olivat brutaalisuuden äärimmäinen äärimmäinen olomuoto.

Eli toki suurimmissa keskitysleireissä kuten Auschwitzissä oli tappovälineitä kuten kaasukammioita, joissa käytettiin kuuluisaa sekä pahamaineista Zyklon- B-kaasua. Tuo kaasu oli oikeastaan jäädytettyä syanidia, joka yleensä kaadettiin vankien päälle, ja yhdistyessään veteen se muodostaa syaanivetyä, mikä surmaa ihmisen muutamassa sekunnissa. Auschwitzistä kuitenkin konventotiin kuolemanleiri sitten myöhemmin, jotta natsit saattoivat salata tekonsa. Sodan lopulla nuo pahamaisneiset leirit tai niiden tappovarusteet tuhottiin yleensä dynamiitilla tai ne poltettiin perustuksiaan myöten. Mutta niistä jäi jäljelle dokumentteja, jotka ovat paljastaneet noiden leirien kammottavan tehtävän, eli murhata ihmisiä mahdollisimman tehokkaasti.

Kuitenkin pitää muistaa se, että Auschwitz on vain yksi keskitysleireistä, ja oikeastaan tuo sana tarkoitti ainoastaan kuoleman listaa. Eli vankeja jotka piti surmata välittömästi, ja osassa noista tapauksista surmaamiseen käytettiin joko kuoleman pistosta, eli vankiin ruiskutettiin joko kaliumkloraattia sekä morfiinia tai fenolia, joilla hänet sitten surmattiin, "puhtaan arjalaisen rodun nimissä". Aktion Reinhardin yleisin kaasu oli dieselmoottorien kehittämä monoksidi, jolla sitten vankeja surmattiin kuin kärpäsiä Myös ampuminen sekä kaasubussien käyttö oli hyvin yleistä tuossa hirvittävässä murhaamisessa, eli kaasubussi on oikeastaan vain bussi, jonka sisään johdettiin hiilimonoksidia sekä Zyklon B:tä. Osassa leireistä käytettiin biologista tappomenetelmää, eli vankeihin ruiskutettiin jotain tappavaa tautia kuten koleraa tai pilkkukuumetta.

Noiden biologisten tuhoamisleirien kuten Bergen Belsenin tarkoitus oli saada surmaaminen näyttämään viattomalta toiminnalta Puolassa sijaitseva Belzec ei siis tarkoita samaa kuin Bergen Belsen. Samoin joissakin tapauksissa kuten Mittelbau Dora:n leirin tuhonnassa saatettiin käyttää myös hermokaasua nimeltään tabuuni, joka saattoi johtua siitä, että nuo vangit saattoivat olla tietoisia kaasukammioista, joten ehkä SS käytti heihin tuota erikoiskaasua, ja ehkä nuo pääkallo-osastojen päälliköt halusivat sitten päästä eroon myös hankalista todistajista. Sodan lopulla noiden keskitysleirien vartijoita kohtasi outojen kuolemantapausten sarja, joka kielii siitä, että SS:n päällystö halusi vaientaa todistajia, jotka saattoivat olla heille erittäin hankalia. Kun puhutaan siitä, että noita vartijoita on syytetty oikeudessa aina meidän päiviimme asti, niin pitää muistaa se, että monia murhaamisesta vastuunlaisia upseereita katosi sodan lopulla erittäin mystillisesti, ja heitä ei koskaan olla tuomittu oikeudessa.

Yleisesti ottaen tuomioita on jaettu vain toimeenpanevan osaston eli SS-Totemkopfverbändenin tai totemkopfkommandon jäsenille, ja monia tuon operaation suunnittelijoista on jäänyt rankaisematta. Eli kuten tiedämme, niin Himmler ei yksin noita kauhistuttavia murhalaitoksia suunnitellut, eikä Dr. Hans Kammler ollut niiden ainoa rakentaja, ja tuo mies sitten katosi sodan lopulla Tsekkoslovakiassa. Kuten katosi myös Martin Bormann, jonka hautaa on etsitty esimerkiksi Argentiinasta. Kuitenkin epäillään Bormannin oleskelleen väärällä nimellä jopa Euroopassa, ja hänen luidensa epäillään tuodun kuoleman jälkeen paikalle, josta ne löydettiin. Yleisesti epäillään Bormannin olleen yksi ODESSA:n tai "Rotta linjan" (Rattelinje) nimellä tunnetun natsijärjestön luojista  joka sitten tehtyään tehtävänsä surmattiin, jotta hän ei pääsisi puhumaan miehistä, jotka eivät koskaan lianneet omia käsiään.

He työskentelivät toimistoissa, ja kirjoittivat raportteja sekä laativat määräyksiä, joiden perusteella miljoonia ihmisiä lähetettin kaasukammioihin. Tai ehkä Bormannin tiedot esimerkiksi briteistä tai amerikkalaisista, jotka tukivat Hitleriä olivat niin tarkkoja sekä täsmällisiä, että nämä entiset yhteistoimintamiehet sitten surmasivat hänet. Eli Hitlerillä oli tarinoiden mukaan myös juutalaisia tukijoita yhdysvalloissa, ja hänen armeijassaan palveli kymmenniä tuhansia juutalaisia, joista osa liittyi myös Waffen SS.ään, ja puhutaan että osa heistä palveli jopa itsensä Odilo Globocnikin alaisena  noissa pahamaineisissa Totemkopfverbänden-joukoissa surmaten omia tovereitaan. Eli natseilla oli yhteistoimintamiehiä jopa rabbien joukossa, joista osa ilmiantoi tovereitaan pelastaakseen oman nahkansa.

Näistä leireistä sinällään on paljon tietoa Internetissä sekä lukuisissa kirjoissa, joskin joitakin yksittäisiä henkilöitä on paljastunut valehteljoiksi, jotka kertovat valheita kuulijoille ties mistä syystä. Mutta voidaan myös todeta, että SS-miesten lisäksi noilla leireillä työskenteli luottovankeja, jotka myös osallistuivat vankien järjestelmälliseen surmaamiseen, ja he olivat usein aivan yhtä raakoja kuin SS-miehet itsekin, Osittain siitä syystä, että nämä usein rikosvankien joukosta värvätyt  henkilöt halusivat tehdä noihin vartijoihin vaikutusta kovuudellaan, ja he saattoivat usein olla vielä innokkaampia murhaajia kuin SS-miehet, jotka valvoivat heidän työtään.
http://www.anonews.co/hitlers-dark-secret/
https://en.wikipedia.org/wiki/Extermination_camp
http://www.deathcamps.org/

charelesfort.blogspot.fi


Saturday, April 23, 2016

Hitlerin atomipommi sekä sen kuljettaminen ja tuon aseen yhteys Kim Jong Uniin

Kuva I

Kun puhutaan Toisen Maailmansodan ratkaisevimmasta operaatiosta, niin silloin voidaan aina mainita ne toimenpiteet, joilla estettiin mielipuolta saamasta käsiinsä ydinpommia. Tuo natsien teorian asteelle jäänyt ydinpommi oli tarinan mukaan eräänlainen suurikokoinen versio "Little Boy"-pommista. Ja vaikka kyseinen ase oli täysin mahdoton asettaa minkään saksalaisen lentokoneen pommikuiluun.

Kyseinen ase oli todellisuudessa jopa paperilla ollessaan erittäin suurikokoinen, eikä edes Luftwaffen johto kuvitellut saavansa sitä ahdettua mihinkään kuviteltavissa olevaan lentokoneeseen niin, että pommi oli mitenkään pudotettavissa. Saksalaisten tarkoitus oli yksinkertaisesti soluttaa tämä pommi joko johonkin britannian tai yhdysvaltojen satamista. Eli tuo soluytautuminen olisi tapahtunut joko niin, että satamaan olisi ajettu U-vene, jonka sisään tuo pommi olisi asennettu, tai sitten olisi käytetty jotain puolueettoman maan lippuun turvautuvaa kauppalaivaa, joka olisi ajettu satamaan, ja sitten miehistö olisi evakoitu riittävän kauas, ja aikasytytin olisi jätetty toimimaan. Tai ehkä SS-Sonderkommando olisi käyttänyt radiolauksinta tuon aseen räjäyttämiseen.
Kuva Ii

Toinen tapa olisi ollut asentaa tuo pommi jonkun HE-117(Kuva I) tai FW-200- koneen (Kuva II) runkoon, ja sitten koneen noustua ilmaan olisi miehistö hypännyt koneesta ulos, asetettuaan ensin sen lentämään hyrräkompassin avulla kohteeseen. Tai sitten tuo pommittaja olisi hinannut valtavaa siivekästä pommia. Mutta suunnitelmasta luovuttiin, koska tuon pommia hinaavan Heinkelin tiedettiin joutuvan hävittäjien hyökkäyksen kohteeksi. Toisessa versiossa se olisi asetettu jonkun DB-3 tai SB-2 pommittajan runkoon, ja kone olisi suunnattu Moskovaan. Yksi idea tietenkin oli se, että FW-200 Condor olisi naamioitu B-17-pommittajaksi , ja lennetty yhdysvaltoihin.

Tämän takia Pohjois-Korean ydinpelote on melko pelottava. Eli tuon maan ydinasiantuntijat voivat yrittää asentaa omaa ydinpommiaan johonkin tuon maan matkustajakoneista. Tuo ydinpommi voidaan laukaista koneen paikannuslaitteen avulla. Eli kun sen radiomerkki on kohteen kohdalla, niin tuo Kim Jong Un sitten vain painaa nappia.  Hän näet varmasti innovoi omia ratkaisujaan esimerkiksi kirjojen sekä elokuvien kautta, ja onhan tuo vuosisadan "open source"-tuotekehittäjä saanut ydinaseen toimimaan luetettuaan muutaman alan kirjan omilla "Junche"-koviksillaan. Toisin sanoen hän voi kokea olevansa samassa tilanteessa kuin adof Hitler, ja päättää lastata tuon kauhuaseen oman lentoyhtiönsä koneeseen. Ja tunnetusti hän ei paljoa ihmishengistä piittaa, joten matkustajat voivat kyllä tuolloin olla koneessa sisällä, kun tuo pommi sitten lennetään kohteeseensa.

charelesfort.blogspot.fi

Gravastars and the matrioshka universe.

“An expanding mini-universe could counterbalance the collapsing matter of a star, thereby creating a stable gravastar. Credit: Daniel Jampol...